English
日本語
한국어
Português
Español
Deutsch
Français
Italiano
Русский
简体中文
繁體中文
Use the same prompt
Reference audio
Pro
Meloty logo
Home
Create
Library
Group
History
Upgrade
0
S
Sign In & Sign Up
Svaga Ekon Från Förr
Emotional Trap
Male
BPM130
Idea
(Vers 1) Länge sen vi var där, du och jag, vi var fria, under stjärnorna trott vi hade hela världen vid vår sida. Dörren
Prompt
Emotional Trap, Male, BPM130, Emotional Trap, Male, BPM130, Emotional Swedish Trap with melancholic piano loops and deep 808 bass. Raw male vocals using auto-tune, blending melodic singing with gritty rap flow. Atmosphere of urban sorrow, regret, and brotherhood. Slow, heavy rhythm capturing the pain of lost friendship.
Models
[verse]
[Vers 1]
Klockan tickar, samma gamla ekon från förr,
Vi var som två kometer i natten, lyste där ingen annan brydde sig.
Under stjärnorna kändes vi odödliga, världen va på vår sida,
Dörren står halvt öppen än, men tiden har ba' dragit igen den.
Du och jag va vinden mot morgonljuset,
Nu står jag här i tystnaden, minnena snurrar runt mitt huvud.
[pre-chorus]
Du sa vi skulle va kvar, men vi gled isär som sand,
Alla drömmar vi byggde, var tog du vägen egentligen?
Kollar på vår gamla lya, allt känns blurrigt och kallt,
Du va min brorsa, min skugga i livet,
Nu står jag bara här och saknar dig varenda jäkla andetag.
[Refräng]
Oh oh, vi dansade längst ut på tiden,
Natten va vår spegel, vi drog utan att kolla bakåt.
Vi var unga, vi var fria,
Rusa genom mörkret, inget kunde ta oss.
Nu är du borta, jag är kvar och stirrar ner i tomheten,
Hjärtat skriker efter dig men svaret är ba' ett svagt eko från förr.
[Vers 2]
Minnet ligger som dimma över bordet,
Din röst studsar i vinden,
Vi var två stormar, vägrade böja oss för morgonljuset,
Så många sena nätter, vi skrev vår egen saga
Nu är tystnaden min enda polare,
Men dina drömmar rör sig fortfarande under min hud.
[pre-chorus]
Du sa vi skulle va kvar, men vi gled isär som sand,
Alla drömmar vi byggde, var tog du vägen egentligen?
Kollar på vår gamla lya, allt känns blurrigt och kallt,
Du va min brorsa, min skugga i livet,
Nu står jag bara här och saknar dig varenda jäkla andetag.
[Refräng]
Oh oh, vi dansade längst ut på tiden,
Natten va vår spegel, vi drog utan att kolla bakåt.
Vi var unga, vi var fria,
Rusa genom mörkret, inget kunde ta oss.
Nu är du borta, jag är kvar och stirrar ner i tomheten,
Hjärtat skriker efter dig men svaret är ba' ett svagt eko från förr.
[Brygga]
Mmm hmm, hör du min låt där du är nånstans?
Vi va unga, lova att dra genom världen ihop.
Hör dina hjärtslag när regnet faller,
Du är borta nu, brorsan, men din skugga hänger med mig hem.
[Vers 3]
Nu går jag runt på minnesgator där vi skrattade som idioter,
Bläddrar gamla bilder, tiden har blurrat vår vy.
Från guld till grus, vi tappade bort oss längs snåriga vägar,
Du va min stjärna i mörkret, nu letar jag efter dig bakom regnet.Oh oh, vår tid är en låt som flyter långt bort,
Men jag hör oss ändå i hjärtats eko.
Vi var större än vi fatta',
Jag kommer alltid söka tillbaka till oss,
där minnet aldrig släpper taget.